Nový

Saline County LST -1101 - Historie

Saline County LST -1101 - Historie


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Saline County
(LST-1101: dp. 1,625, 1,328 ', b. 50', dr. 13 ', s. 12 k.; Cpl. 119; trp. 147; a. 8 40 mm., 12 20 mm; tř. LST511)

LST- l l 01 byl stanoven 22. listopadu 1944 Missouri Valley Bridge and Iron Co., Evansville Ind .; zahájen dne 3. ledna 1945, sponzorovaný paní James J. Tolson; dne 20. ledna 1945 zařazen do snížené provize a sestřelen Mississippi Ferry Crew č. 14 pod poručíkem R. I. Pearsonem; a plně uveden do provozu v New Orleans dne 26. ledna 1945, poručík James M. Trotman, Jr., USNR, velel.

Po shakedownu v Mexickém zálivu naložil LST-l10 l náklad asfaltu a pontonů na Gulfport, slečno, a 3. března se plavil k Panamskému průplavu. Zařazena do skupiny LST 95, 13. dne prošla Panamským průplavem a pokračovala na Havaj a 4. dubna dorazila do Pearl Harboru. 16. vzala na sebe cestující a pokračovala do Marianas. Na začátku května vyložila asfalt na Guamu, poté se plavila do Saipanu, aby vysadila své pasažéry.

Dne 29. května nalodila náhradní jednotky a vybavení a zamířila k Ryukyu. Poté, co se setkala s unášenými minami a tajfunem, dorazila 8. června do Nakagusuku Wan na Okinawě. Na začátku července dokončila vykládku a 4. dne pokračovala do ukotvení Hagushi. Odtud se přestěhovala do Naha s naloženými muži a vybavením 6. námořní divize a 10. doplula pro Marianas.

Vylodění pasažérů na Guamu, LST-1101 opravené v Saipanu, poté zahájeno na Filipínách. Přijela do San Pedro Bay, Leyte, 28. července; na konci měsíce pokračoval do Subic Bay, Luzon, na začátku srpna obsadil vojska 895. chemické válečné společnosti a 6. dne odplul na Okinawu. Když dorazila 11., přesunula se do Ie Shima 12. dne; vyložen tam; a po skončení války se vrátil do kotviště Hagushi.

() n 17. srpna LST vyčistila okinawské vody pro Filipíny, odkud zvedla okupační jednotky na Honšú a dorazila do Jokohamy 15. září. Do října přesunula okupační síly a vybavení z Okinawy do Japonska; a v listopadu nalodila veterány k návratu do USA.

Po příjezdu do Pearl Harboru na konci listopadu pokračovala do Kalifornie, kde vysadila své pasažéry. V lednu 1946 pokračovala do Seattlu, aby zahájila deaktivaci; a 6. června byla vyřazena z provozu a kotvena u Pacifické rezervní flotily.

Objednáno znovu aktivováno v srpnu 1950, protože válka v Koreji přešla do třetího měsíce, byl LST-llol znovu uveden do provozu 3. listopadu. V prosinci dorazila do svého domovského přístavu San Diego. V lednu 1951 trénovala v místních vodách a v únoru se plavila na západ. 23. března dorazila do Yokosuky; 1. dubna přesunuta do Camp McGill, aby naložila personál a vozidla roty 101. spojovacího praporu, poté zamířila do Inchonu. Vyložena 8., vrátila se do Japonska 11. a po zbytek měsíce nesla náklad mezi japonskými přístavy. V květnu opět doručila muže a náklad do Inchonu; a v červnu se vrátila k nákladním jízdám na japonských domovských ostrovech. V červenci a srpnu vedla obojživelná cvičení, poté se v září vrátila do Koreje.

10. LST-1101 nalodila na P'ohang Dong armádní jednotky Korejské republiky, převezla je do Cheju Do a poté od 15. do 28. provedla kyvadlovou dopravu mezi Pusanem a pobřežním, ostrovem Koje Do obydleným POW . Dne 29. října se vrátila do Japonska a ke konci listopadu odešla z Yokosuky do San Diega.

LST-1101 přijel 19. prosince a provedl místní cvičení do jara 1952. Následovala generální oprava; a na podzim obnovila provoz ze San Diega. Dne 3. ledna 1953, jak se jednání o příměří vlekla v Koreji, se rozběhla k návratu do bojové zóny. Dne 7. února dorazila do Yokosuky. Na začátku března pokračovala do Saseba; a 12. dne se vrátila do Pusanu. Odtud pokračovala na západní pobřeží poloostrova a po zbytek měsíce přepravovala náklad a personál na ostrovy ovládané OSN u tohoto pobřeží. V dubnu se vrátila do Saseba, ale 20. dne byla zpět ve válečné zóně pro operaci „Little Switch“, repatriaci nemocných a vážně zraněných válečných zajatců. Během operace nesla komunistické válečné zajatce z Koje Do do Pusanu, první úsek jejich cesty na sever.

Na konci měsíce se LST vrátil do Japonska. O měsíc později obnovila nákladní dopravu do Koreje a kyvadlovou dopravu mezi přístavy a plážemi na území ovládaném OSN.

Po podpisu dohody o příměří na konci července pokračoval LST-l101 v plavbě japonskými a korejskými vodami až do konce října. Poté se plavila domů a koncem listopadu dorazila do San Diega a obnovila místní provoz.

Po návratu mírumilovnějších podmínek LST1101 pojmenovaný Saline County dne 1. července 1955 pravidelně rotoval mezi cvičnými cvičeními v San Diegu a nákladními běhy a službou u 7. flotily v západním Pacifiku. V rozmezí od Japonska po Filipíny během svého nasazení 7. flotily pokryla západní pobřeží a operovala na Havajských ostrovech, zatímco s 1. flotilou. V listopadu 1958 dokončila své poslední turné po západním Pacifiku. O rok později přešla na aljašské raketoplány; a v roce 1960 byla objednána inaktivovaná.

Saline County byl vyřazen z provozu dne 9. března 1960 a její jméno bylo vyškrtnuto ze seznamu Navy dne 1. listopadu téhož roku. Později byla převezena do Německa, přeměněna na minovou vrstvu a sloužila německému námořnictvu jako Bottrop (N 121) až do září 1971, kdy byla vyřazena z provozu a sešrotována.

LST-1101 získal jednu válečnou hvězdu během druhé světové války a pět za službu během korejského konfliktu.


USS Saline County

USS Saline County (LST-1101) břeh, pravděpodobně v Inchon, Jižní Korea kolem roku 1951.

S laskavým svolením Národního archivu a správy záznamů

Časový úsek

Kategorie

Související položky

Naši sponzoři

Významná podpora poskytovaná prostřednictvím partnerství s Arkansaským oddělením parků a cestovního ruchu.

Významné financování poskytla Nadace Winthrop Rockefeller.

Zvláštní poděkování patří oddělení dědictví Arkansasu.

Dodatečnou podporu poskytuje Arkansaská rada pro humanitní vědy.

Další podporu poskytuje valné shromáždění Arkansasu.

Další podpora poskytovaná komunitní nadací Arkansas.

Dodatečnou podporu poskytuje Charles M. a Joan R. Taylor Foundation Inc.

NAVIGACE

Darovat

SKUTEČNÉ DÁVÁNÍ

Čestné nebo pamětní dary jsou věčným způsobem, jak vzdát hold někomu, kdo se dotkl vašeho života. Darujte ve jménu někoho na oslavu zvláštní příležitosti, na počest přítele nebo kolegy nebo si vzpomeňte na milovaného člena rodiny. Po udělení pocty obdrží vyznamenaný dopis s potvrzením vaší velkorysosti a do knihy bude vložena předloha. Pro více informací kontaktujte 501-918-3025 nebo [email protected]

CALS Foundation je organizace 501 (c) (3). Dary poskytnuté nadaci CALS Foundation jsou daňově uznatelné pro federální účely daně z příjmu ve Spojených státech. Přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů.


USS LST-766

USS LST-766 byl LST-542-class Landing Ship, Tank v americkém námořnictvu během druhé světové války, který se účastnil obojživelných vylodění během války na Dálném východě.

  • 1625 dlouhých tun (1651 t) lehkých
  • 4 080 dlouhých tun (4 145 t) plných
  • 8 ft (2,4 m) vpřed
  • 14 ft 4 v (4,37 m) na zádi
  • 7 × 40 mm zbraně
  • 6 x 20 mm zbraně
  • 2 x 0,50 cal (12,7 mm) kulomety
  • 4 x 0,30 cal (7,62 mm) kulomety

Na základě dohody uzavřené mezi velitelem a náčelníkem námořních operací dodala americká pobřežní stráž důstojníkům a členům posádky řadu LST. I s posádkami pobřežní stráže byli všichni LST pověřeni plavidly amerického námořnictva. Jako většina LST nedostala ani LST-766 jméno a je na ni náležitě odkazováno označením jejího trupu.

LST-766 byla stanovena společností American Bridge Co., Ambridge, Pa, 13. července 1944. Loď byla vypuštěna 30. srpna 1944, sponzorována paní C. E. Egelerovou. Přes New Orleans se vydala po řekách Ohio a Mississippi do Mexického zálivu. Dne 25. září 1944 byla uvedena do provozu pod velením LT Lester W. Newton, USCGR. [1]

Na začátku října 1944 prošla námořními zkouškami a poté pokračovala do Gulfportu v Mississippi na vybavení. Prošla Panamským průplavem do San Diega a poté do Pearl Harboru, který dorazil 10. prosince 1944. Po výcviku v obojživelných operacích poblíž havajských ostrovů se 19. února 1945 připojila k invazním silám Pacifiku u Iwo Jimy. [2] Po dokončení operací v Iwo Jimě se vrátila na Havaj.

Po dalším výcviku se v dubnu vydala na Okinawu (přes Eniwetok, Guam a Saipan) a dorazila 14. července 1945. Mezi polovinou srpna a koncem září 1945 se LST-766 zabýval přepravními povinnostmi mezi Saipanem a Guamem z Okinawy byla nasazena do Tsingtao v Číně. Tam se vymanila ze své kotvy a byla uzemněna, ale osvobozena bez poškození. Vrátila se do Guamu a poté, v listopadu 1945 po skončení války, se vrátila do USA přes Pearl Harbor a dorazila do San Franciska 16. prosince 1945. Většina posádky pobřežní stráže byla propuštěna a tam byla vyřazena z provozu. dne 19. března 1946 a nakonec prodán pro komerční použití.

LST-766 byla za svoji službu během druhé světové války oceněna jednou bojovou hvězdou. [3]


Saline County LST -1101 - Historie

Projekt NEGenWeb
Kansaské sbírkové knihy

Andreasova historie státu Nebraska
Saline County
Produkce Alice Vosika.

Umístění a fyzické vlastnosti | Primitivní okupanti
První osadník | Indické kořist | Pioneer Events
Organizace

ČÁST 2:

County Seat Contest | Pálení vězení | Soudní dům
Legislativní zastoupení | Statistické | Lis
Trestní | Školy | Železnice
ČÁST 3:
Kréta:   Raná historie | Doane College | Náboženský
ČÁST 4:

Kréta (pokračování):   škol | Veřejná knihovna na Krétě | Lis
Tajné objednávky | Obchodní zájmy
Výrobní zájmy | dům opery
ČÁST 5:
Kréta (pokračování):   Životopisné skici
ČÁST 6:
Kréta (pokračování):   Životopisné skici [pokračování]
ČÁST 7:

Wilber:   Raná historie | Banky | Manufaktury | Školy
Náboženské | Tajné společnosti | Lis
Životopisné skici

ČÁST 8:

Wilber:   životopisných skic [pokračování]
Okrsek South Fork. [Životopisný náčrt]

ČÁST 9:
DeWitt:   Místní záležitosti | Životopisné skici
ČÁST 10:

Dorchester:   Raná historie | Místní záležitosti
Životopisné skici

ČÁST 11:

Přítel:   Raná historie | Banky - školy a kostely
Společnosti | Noviny | Životopisné skici
Pleasant Hill:   životopisných skic
Labutí město | Západní | Okrsek Atlanta [životopisný náčrt]

POLOHA A FYZIKÁLNÍ VLASTNOSTI.

Saline County, před více než čtvrt stoletím, se nerozlišovalo podle jména, hraniční čáry nebo průzkumu. Byla to tehdy část divoké a nerozdělené země, která neznala žádné osídlení ani neuznávala civilizaci. Buvol a Ind se po něm toulali svobodně a podle libosti a přesto divočejší a divokější bordermani neohroženě a bez nebezpečí odhalení nebo potrestání prováděli své revoltující tragédie zločinu a vraždy.

V roce 1855 byl proveden průzkum a část území byla oddělena od masy a pojmenována Saline County.

Název Saline, znamenající sůl, byl na kraj aplikován z předpokladu, že někde v jeho mezích bylo nalezeno mnoho rozsáhlých solných pramenů. Tento předpoklad se však ukázal jako nepravdivý, protože k objevení takovýchto solných fontán zatím nedošlo.

Saline County leží ve třetí vrstvě krajů od řeky Missouri a ve druhé od jižní linie státu. Je obklopen Seward County na severu, Lancaster a Gage na východě, Jefferson na jihu a Fillmore na západě. V topografii je poněkud pestřejší než většina ostatních krajů ve státě, je diverzifikován téměř rovinatými pláněmi, mnoha širokými plochými údolími a půvabně zvlněnými svahy a pahorkatinami.

V severní části je země téměř rovná, ale směrem k centrální a jižní části je značně rozbitější, zatímco podél potoků jsou krásná hladinová dna.

Velká modrá řeka protíná hrabství od severu k jihu, podél východní části, díky které je se svými četnými přítoky celý kraj výborně napojen jak pro zemědělské účely, tak pro účely chovu dobytka. Větev zvaná West Blue River se připojuje k hlavnímu proudu v severozápadní části kraje a je také napájena četnými potoky značné velikosti v jejím toku na jih přes kraj. Mezi nimi je Turkey Creek, který vstupuje do hrabství na západní straně a klene se na sever, opět teče na jih a vlévá se do Big Blue poblíž jihovýchodního rohu kraje. Jedná se o největší potok v kraji a poskytuje nejvíce vynikajících privilegií vodní síly. Swan Creek, další ve velikosti, prochází jižní částí kraje od východu na západ a je dostatečně velký, na značnou vzdálenost od jeho ústí, pro pohonné účely. Kromě nich existuje ještě několik dalších potoků menší velikosti, jako jsou vlašské ořechy, suché štětce, prameny, Johnsony a squawy, s jejich četnými menšími větvemi a přítoky.

Bezkonkurenční zařízení pro vodní energii poskytovaná Velkou modrou řekou v celém jejím toku kolem dvaceti mil krajem a zátokami West Blue, Turecko, Walnut a Swan jsou pro kraj výhody nevyčíslitelné hodnoty. A nebude z nedostatku takových důležitých privilegií, že podél břehů těchto potoků bude v blízké budoucnosti nalezeno mnoho míst mlýnů a továren, což s sebou přirozeně přinese stejný počet šetrné a prosperující výroby vesnice, města a města.

Poměrně řečeno, dřeva je dostatek a je omezeno na pásy ležící v údolích řek a potoků. Hlavními druhy a nejcennějšími pro zemědělské potřeby a palivo jsou ořech, bavlník, dub, jasan, bezový box atd.

Půda je černá hlína, lišící se hloubkou od jednoho do tří a čtyř stop v údolích. Je mimořádně úrodný a produktivní, s pěstováním se výrazně zlepšuje a při pečlivém zpracování půdy je schopen produkovat velké plodiny a je přizpůsoben pěstování všech různých obilovin a tráv v hojnosti a se ziskem. Velmi značná část půdy tvoří údolní půda, což z ní činí jednu z nejlepších krajů ve státě pro zemědělství, což je do značné míry dokladem rychlosti, s jakou byly pozemky zabírány osadníky, a obecné šetrnosti a prosperity zemědělství. třídy a podnikání obecně.

Až dosud to spolu s okolními kraji nebylo vypořádáno. Divoká šelma a divoch zde našli svá nejvybranější místa. Mrzutý vlk se rád procházel hustými lesními porosty, které se jako zelené proužky lemují podél okrajů potoků. Chundelatý buvol a antilopa limbových končetin líně listovaly po výživných travinách, které v širokých údolích bujně rostly a koberci pokrývaly vrchoviny. Tmavý obyvatel plání, kde bylo hojně ryb a zvěře a dřeva bohatého na stavbu jeho primitivního vigvamu a zásobování táborovým ohněm, z něj udělal jeho vyvolený domov. Kouř táborového ohně se neustále kroutil vzhůru modrým éterem směrem k nebi a údolí se ozývala válečným hukotem a divokým halóem, když namalovaný válečník prováděl hrubé gestikulace tance, nebo seděl v němém tichu ztraceném v divokých snech uprostřed výpary charakteristického kinnikinnicku. Melancholický sachem nabízený nerušeně bezbožný orisons jeho náboženství, zatímco haggard squaw prováděl namáhavou dřinu tábora, sbíral palivo a připravoval se mezitím na úsporné jídlo z ryb nebo masa. Všechno to byla scéna nezkrotné přírody, primitivní, téměř jako den, kdy vyšla z tvůrčí ruky.

Že to mohlo být brzy, důvodem, na kterém byly schváleny mnohé divoké a smrtící boje mezi nepřátelskými kmeny, je nepochybně pravda, ale najít něco z toho, jak se to děje v rámci zkoumaných hranic kraje, je nemožné.

Je však zaznamenán jediný případ tohoto druhu, a to singulární mírnosti. Přibližně v roce 1857 nebo 1858 došlo k nepřátelství mezi kmenem Pawnee pod vedením Peternasharrowa a kmeny Kiowa a Camanche pod náčelnictvím Yellow Buffalo. Došlo k zasnoubení, při kterém byli Pawneeové odraženi a nuceni odejít do své rezervace. Zdá se, že tato soutěž postrádá závažnost a dravost, což má za následek jen malou ztrátu nebo poškození obou kmenů.

Nyní nadešel čas, kdy by na tuto necivilizovanou zemi měly dopadnout šplouchání civilizačních rozpadačů. Předvoj vedl již dobrodružný hraničář, lovec, lovec a průzkumník, ale nikdo nezůstal. První trvalé osídlení Saline County začalo v roce 1858, jen před čtyřiadvaceti lety. Otázka, kdo byl prvním osadníkem, je otázkou, na kterou existuje různorodost názorů.

Že by to tak mělo být, při absenci jakéhokoli záznamu skutečnosti, a když několik, téměř ve stejnou dobu, „přišlo zůstat“, lze spíše usuzovat.

Kdyby byla prohlášení většiny raných osadníků, kteří nyní žijí, brána jako autorita, bylo by několik prvních osadníků. Lepší autority na toto téma udělují čest mezi E. Frinkem, který se v roce 1858 nacházel na Turkey Creek, poblíž dnešního místa Pleasant Hill, a Victorem Vifquainem, který se ve stejném roce nacházel v severovýchodní části kraje, nedaleko místa, kde nyní stojí město Kréta. Převaha důkazů však spočívá ve prospěch Vifquaina, kterému je třeba přiznat zásluhu na tom, že byl prvním stálým osadníkem v Saline County.

Mezi další bezprostředně následující Vifquain a Frink byli: William Stanton, James Johnston, Jonas Gilbert, J. S. Hunt, John Tucker, Tobias Castor, J. C. Bickle, William Remington, William Wall a další.

Do roku 1863 byl počet rodin usazených v kraji patnáct.

Pohraniční písky byly tlumeny nízkým proudem emigrační vlny, která stoupala s každým opakujícím se přílivem a odlivem, až se zametací vlny valily dál. Populace kraje v roce 1860, číslované 39 v roce 1870, to bylo 3 106 v roce 1874, 7 718 v roce 1875, 8 163 v roce 1876, 9 227 v roce 1878, 10 453 v roce 1879, 12 417 v roce 1880, 14 943.

Populace podle okrsků, na které je kraj rozdělen a kterých je šestnáct, je následující:

Populace je značně smíšená, složená z velkého množství cizinců, s hustým kropením živlu Yankee. Cizinci jsou především Skotové, Irové, Němci a Češi. Z toho posledně jmenovaného je velké osídlení podél Modrého údolí, přičemž převážná část osídlení se nachází v jihovýchodní části kraje, v blízkosti města Wilber. Jedná se o šetrnou a pracovitou třídu lidí, což je ostatně případ téměř celé populace okresu.

Obecná inteligence lidí je nadřazeného řádu a záměr, že nastupující generace nebude trpět nedostatkem mentálního výcviku a vzdělání, je plně potvrzen zájmem projeveným o zřízení a udržování dobrých škol.

Nehledě na skutečnost, že na počátku osídlení kraje byla země zamořena a zaplavena mnoha skupinami indiánů patřících k různým kmenům, přesto, na rozdíl od očekávání, na místě tak novém a tak málo civilizovaném osadníci trpěli, ale jen málo. od nich. Jejich vztahy s bílými byly od počátku až na malé výjimky přátelské a mírumilovné. Osamělý případ nastal, když se jejich zvěrstva extrémně vzbouřila a volala po pomstě. Asi na začátku roku 1864 podnikla malá skupina nepřátelský útok na rodinu jménem Patton, žijící poblíž severní části hrabství. Mužští členové rodiny byli bezpečně svázáni a ostatní zasaženi panikou byli nuceni uprchnout. Paní Pattonová, která se blížila k porodu, byla chycena a donucena ustoupit k zákeřnému pobouření rukou několika ďábelských brutálů. Poté, co uspokojili své žádostivé choutky a pobili stádo ovcí, které si s sebou Patton přinesl, utekli.

Siouxové, asi v této době, byli pro osadníka tím nejstrašnějším. Jejich nepřátelství vůči bílým osadníkům bylo dobře pochopeno a příklady jejich zvěrstev na nich byly dobře známy. Velké skupiny tohoto kmene stále prohledávaly západní část státu a často pronikaly do osad, zabíjely, pálily a ničily, jak šly. Osadníci na hranici se brzy naučili děsit jména Siouxů a zůstali v nejděsivější situaci, aby na ně neútočili. Nevěděli v okamžiku, kdy by se mohli stát oběťmi jejich divokého řeznictví. Tento pocit strachu na ně zapůsobil tak silně, že při sebemenším poplachu byli připraveni k letu. V průběhu roku 1864 a v jeho rané fázi se spustil poplach, že se Siouxové chystají slézt na osady, lidé uprchli do útočiště a kraj byl téměř úplně opuštěný, zůstala jen jedna nebo dvě rodiny , a to se stalo kvůli tomu, že žili na dálku od kohokoli jiného a do návratu uprchlíků nic nevěděli. Tento poplach se však ukázal jako falešný, protože na velké vzdálenosti nebyli žádní nepřátelští indiáni.

Strašení tohoto druhu bylo časté, ale ne obecné. Jednotlivé rodiny byly často překvapeny některými příčinami, které byly zpočátku považovány za nepřátelské kmeny, ale které ve většině případů byly zbytečným strachem. Přibližně v době tohoto velkého zděšení došlo k příkladu, který tento pocit ilustruje.

Lidé tehdy očekávali nálet Siouxů a téměř cokoli vyvolalo poplach. Rodina jménem Manley žila poblíž centrální a severní části hrabství a zcela na rozdíl od kohokoli jiného. Žádný z mužů v té době nebyl. Večer paní Manleyová vyvážela pár koní, aby je vyvedla na pastvu. Když omdlela z domu, zahlédla tři indiány, kteří se k ní blížili na koni. Představa, že jsou Siouxové, na ni okamžitě zapůsobila. Nezaváhala ani na okamžik, ale vyrazila přes prérii, s koňmi na plné obrátky. Indiáni na krátkou vzdálenost svižně následovali a poté pronásledování vzdali. Žena pokračovala, brázdila potoky, plavala koně v rybnících a vrhla se vpřed. Ve svém letu obešla široký okruh a poté, co projela celou noc, dorazila ráno domů. Zastavila se kousek od domu, připnula koně a opatrně se vplížila nahoru v očekávání, že zbytek rodiny bude poražen.

Po příjezdu na místo posuďte její překvapení, abyste našli všechny nezraněné a že tři indiáni, které si spletla s nepřátelským Siouxem, patřili k přátelskému a mírumilovnému kmeni, jehož cílem při pokusu o přiblížení k ní bylo jednoduše dát najevo jejich přátelský vztah .

V létě roku 1864 došlo k tomu, čemu se říká „velké zděšení“, nebo co by se dalo vhodně nazvat „Tuckerovo zděšení“.

Muž jménem Tucker, který cestoval poněkud horskými oblastmi a napříč do Kalifornie, se chlubil svou nebojácností vůči indiánům a houkal (dokud nehrozilo žádné nebezpečí), že se někdo bojí. Pochlubil se také svou odborností v tom, že dokáže říct Siouxům na velkou vzdálenost. Tato ukázka sebe sama fungovala dostatečně dobře, pokud se nedostavilo žádné nebezpečí, ale všimněte si změny, když je hodina soudu po ruce.

Tucker byl jednoho dne mimo určitou vzdálenost od domu a dalších večírků a docela sám. Několik indiánů se vymanilo z dohledu a Tucker je na první pohled vzal do Siouxu. Zpátky do domu se zlomil tak rychle, jak ho končetiny flotily unesly. Když dorazil do domu, jeho dech byl docela vyčerpaný a podařilo se mu zalapat po dechu jen slyšitelným zvukem: „Sioux, Sioux, přicházejí Siouxové!“

Byla provedena unáhlená příprava a let. Poplach se tentokrát rozšířil a let byl tak obecný, že celý kraj byl opuštěn a nezůstal osamělý osadník. Panika brzy ustoupila a příčinou zděšení byla objevena malá skupina přátelských indiánů patřících ke kmeni Omaha, kde do vzdálenosti 100 mil od kraje nebyl Sioux.

Osadníci, zarmouceni pošetilostí jejich letu, a pobaveni Tuckerovým bystrým rozlišováním siouxského indiána a jeho neomylné odvahy, se vrátili zpět do svých pokojů.

Díky seznámení s indiány a jejich zvyky se z nich osadníci začali méně bát. A přestože se po zemi dál toulaly velké skupiny, osady jimi netrpěly, kromě občasných drobných krádeží. Přítomnost těchto kapel byla každým rokem stále méně častá, dokonce i v současnosti malé čety provádějí pravidelné lovecké výlety po osídlených oblastech, ale jsou dokonale mírumilovné a neškodné. Je to návrat dětí, aby spatřily své dědictví, loviště svých otců, o kterém nadřízený zákon bělochů říká, že patří nám, kteří jej objevili, než těm, kteří žili na půdě století před existencí země byl žalobcům znám.

Hle, chudý indián! Kde je? Vyháněn ze svého majetku nadřazenou rasou-křesťanským lidem-aby se stal bezdomovcem, toulavým tulákem. Vynucený na území sousedních kmenů, jejichž nepřátelství musí být odmítnuto při porážce a ničení kmenů. Taková je politika vychloubané civilizace, takové jsou plány křesťanského lidu, jak dosáhnout vyhynutí rasy podněcováním vnitřní destrukce a zničení. Tuto myšlenku venkovský básník snad násilím vložil do své prosté a domácké fráze, takže-

Na divoké Injuns hyar tuk jejich potěšení
        Rybaření, fit a krvácení.
Nyní jsou obyvatelé převážně bílí,
       Nary a red.

Prvním manželským párem v kraji byl Henry Smothers s Mary Porterovou, 10. února 1866. Prvním dítětem narozeným mezi osadníky byl Victor Emanuel Vifquain, 21. den v říjnu 1859. První smrt byl Thomas Duncan, k níž došlo rok 1860. S. Caldwell kázal první kázání ve starém srubu pokrytém srubu, který byl postaven na Vifquainově farmě pro školní budovu.

Ti, kdo to nikdy nezažili, si dovedou jen máloco představit, s jakými těžkostmi se museli raní osadníci Saline County potýkat. Daleko od trhů byli nuceni jít do Nebraska City, na řeku Missouri, vzdálenost sedmdesát pět mil, pro potraviny a další potřeby. Proti Indiánům bylo nutné držet ostrou rozhlednu. Často byly vysílány průzkumné skupiny dvou nebo více mužů, aby zjistili, zda se k místu blíží nějaký nepřátelský kmen. Organizace s tímto cílem byly vytvořeny nebo se pokoušely být vytvořeny. Najednou byla svolána schůzka k uskutečnění organizace tohoto druhu. Byly předneseny projevy o tom, jaký by měl být jeho charakter. Jeden Morgan, který patřil do té třídy mužů, kteří mluvili hlasitě a často, aniž by rozuměli předmětu, pro který mluví, svým nekontrolovatelným způsobem rozplýval, že „členem by se neměl stát rebel ani sympatizant rebelů“. V té době bylo v kraji značný počet takových mužů, kteří na toto nerozumné pozvání okamžitě odešli. Většina shromáždění se stáhla a zanechala starému Morganovi hrstku mužů, se kterými měla bojovat se společným nepřítelem. Takový je vždy způsob, jakým bigotní a ignoranti přetahují asperze z jiných čtvrtí a míchají je s jinými záležitostmi bez ohledu na vhodnost.

Saline County se stal organizovaným 18. února 1807. Před tím byly provedeny další pokusy o organizaci a byla vytvořena jakási dočasná organizace s úplným výběrem okresních důstojníků a radou komisařů. Tato organizace však postrádala trvalost.

První rada komisařů zvolená v roce 1867 v rámci stálé organizace byla složena z těchto jmenovaných členů: John Cox, Jonas Gilbert a Abram Byrd.

Od té doby byly zvoleny tyto rady: 1868. - John Cox, Jonas Gilbert a John Venlemens. 1869. - John Cox, John Venlemens a J. S. Tucker. 1870. - J. I. Tucker, John Cox a W. B. Houck během roku Tucker rezignoval a na jeho místo byl jmenován William Smith. Smith také rezignoval před vypršením funkčního období a na volné místo byl jmenován J. Jansen. 1871. - John Cox, J. Jansen a Frank Jenlinek. 1872. - John Cox, Frank Jenlinek a William H. Clark. John Cox odstoupil a John Gilbert byl jmenován, aby vyplnil nevypršené období. 1873. - Frank Jenlinek, W. H. Clark a L. W. Coplen. 1874. - W. H. Clark, L. W. Coplen a William Stanten. W. H. Clark odešel z funkce a byl jmenován P. J. Carl. 1875. - L. W. Coplen, P. J. Carl a J. Donnelly. 1876. - P. J. Carl, T. B. Parker a A. Bucher. 1877. - M. W. Hall, P. J. Carl a A. Bucher. Hall rezignoval a Wencil Vilda byl jmenován na volné místo. 1878. - A. Bucher, P. J. Carl a Wencil Vilda. 1879. - Wencil Vilda, P. J. Carl a William Miller. Carl odešel z funkce 8. března 1879 a byl jmenován W. T. Dudgeon. 1880. - W. R. Markland, William Miller a Frank Shabata, kteří rezignovali před koncem funkčního období. 1881. - John W. Gilbert, William Miller a Frank Karten. Karten byl jmenován místo Shabaty, rezignoval. 1882. - Frank Karten, John W. Gilbert a G. A. Hunt.

Místo pana Hunta na palubě je v současné době předmětem soutěže Jamese W. Irska. Hlasování bylo nerozhodné a Hunt působí jako komisař, dokud se věc definitivně nerozhodne. Správní rada je obsazena každoročními volbami jednoho člena, který zastává funkci tři roky.

Volba zbývajících okresních úředníků se koná každé dva roky, což je měřítkem délky funkčního období.

Prvním zvoleným krajským pokladníkem byl M. Cox, který byl zvolen v roce 1867, a poté rezignoval a na volné místo byl jmenován Tobias Castor. Úřad poté zastávali tito: A. V. Herman, 1869, 1871, 1873, 1875 C. Duras, 1877, 1879 John F. Spirk, 1881.

Úředníci hrabství byli: Tobias Castor, 1867 Charles Marples, 1869, 1871 L. R. Grimes, 1873 L. D. Barker, 1875 C. H. Slocum, 1877, 1879 Jacob Bigler, 1881.

Krajští soudci. - John S. Hunt, 1867 John Brown, 1869. V květnu 1870 Brown zemřel a byl jmenován R. P. Stein. J. H. Wright, 1871 J. T. Holland, 1873-odstoupil a G. H. Hastings jmenoval Isaaca Goodina, 1874 E. S. Abbott, 1875 Joshua H. Hardy, 1877 James K. Corey, 1879, 1881.

Šerifové. - W. Remington, 1867 Nelson S. na volné místo. W. H. Storms, 1873 Jacob Bigler, 1875, 1877, 1879 John T. Lane, 1881.

Krajští dozorci veřejného poučení. -Tento úřad zpočátku obsadil hejtman, který byl ex-officio školním dozorcem. Tobias Castor being the first Clerk of the County, was also first County Superintendent. Tobias Castor, 1867 J. W. Bowler, elected, 1869 James McCreedy, 1871, 1873: W. P. Grantham, 1875 T. L. Dixon. 1877, 1879 W. H. Storms. 1881.

County Coroners. -- C. A. W. Abrams, 1867, 1869, 1871 Eugene J. B. DuGas, 1873 James A. Paddock, 1875 J. W. Hitchcock, 1877 J. W. Dorwart, 1879, 1881.

County Surveyors. -- Tobias Castor was elected in 1871, and afterward resigned and Victor Vifquain was appointed. James Paquain, 1871 George F. Sawyer, 1873, 1875, 1877 James Phebus, 1879, 1881.

At first, it was the duty of the County Clerk to act as Clerk of the District Court, in Saline County, and by a law, when the county should attain a population of 8,000, the Clerk of the Court should be appointed.

The County Clerk continued to discharge the duties of the office up to 1877, when the county numbered the requisite population necessary for appointment, and John VanDuyn was appointed May 15, 1877, by Judge A. J. Weaver, then District Judge. Van Duyn resigned the appointment, and, on September 6, 1879, Thomas J. Taylor was appointed. In 1877, the office was made elective, and at the next election, in the fall of 1879, James Ledwich was elected for a term of four years.

Saline County comes within the First Judicial District, in which O. P. Mason was elected Judge in 1868, Daniel Gantt in 1872, and A. J. Weaver in 1876 and 1880, the length of the term being four years.


Location is Everything

In 1824 thirty-eight-year-old Orange Risdon and thirty-two-year-old Samuel Dexter spent four months on horseback exploring mostly uninhabited land in southeast Michigan. At the end of the 2,000-mile trip, they settled within a few miles of each other.

Risdon bought 160 acres fronting the Great Sauk Trail, the Indian footpath that ran all the way from Detroit to Rock Island, Illinois. Dexter bought land that included a stream that flowed into the Huron River, ideal for powering mills and machines and for irrigating. These were the beginnings of Saline and Dexter.

Risdon and Dexter came from very different backgrounds. Risdon left school when he was thirteen and was always proud he'd earned his own way. He learned surveying by apprenticing in western New York, where he helped lay out the towns of Lockport, Brockport, and Buffalo. During the War of 1812 he served as an assistant surveyor for the army. In 1816 he married Sally Newland. Six of their children were born in upstate New York, and the seventh and last in Saline.

Dexter's ancestors, members of the Protestant ruling class in Ireland, came to the United States in 1642, fleeing a rebellion. His father, Samuel Dexter VI, was a Massachusetts congressman and senator who also served in the cabinets of two presidents. He was secretary of war under John Adams and secretary of the treasury under Adams and Thomas Jefferson. Samuel Dexter VII obtained both a college degree and a law degree at Harvard - unusual at a time when most lawyers learned by apprenticeship. When he finished law school in 1815, he set up a practice in Athens, New York. The next year he married a local woman, Amelia Augusta Prevost, and they started a family.

In 1822 Amelia and their two-year-old son both died. Dexter decided he needed to start a new life rather than obsess over his losses. He later wrote to a cousin, "I came to Michigan to get rid of the blue devils, or to speak more politely of the ennui which like a demon pursues those who have nothing to do."

Families Settle in Washtenaw County
Michigan Territory was established in 1805, but most of the land remained in the hands of Native tribes until 1819, when they ceded much of the Lower Peninsula in the Treaty of Saginaw. The following year the government started reselling the land to settlers for $1.25 an acre. The first permanent settlement in Washtenaw County, Woodruff's Grove, was founded in 1823 (today it's part of Ypsilanti).

It's not known how or where Risdon and Dexter met or why they ended up exploring together. But Risdon, too, had suffered misfortune in New York - he had been speculating in land, and lost money in the panic of 1817. Michigan needed surveying, so Risdon came here in 1823 and spent a month exploring on foot. The following year he and Dexter found new centers for their lives.

Dexter built a sawmill on the stream that ran through his property, naming it Mill Creek, and went back to New York that winter. Risdon found work extending Woodward Avenue from Detroit to Pontiac. He also started work on a map of Michigan lands available for settlement.

In 1825 Risdon became the chief surveyor for the first major road built across the state. Father Gabriel Richard, Michigan Territory's representative in Congress, had convinced the federal government to build a wagon road along the Sauk Trail. Though sold to Congress as a way to move troops quickly in case of an Indian uprising, it proved more useful in settling the state. Known variously as the Military Road, Chicago Road, or Old Sauk Trial, today it is US-12 or Michigan Avenue.

The survey was difficult. Risdon wrote to his wife, Sally, of "job delays" and "the hardship of the weather and other obstructions," noting that after "a few days wading in warm water our feet were so sore it was like dipping them in scalding water. We had to stop every three or four days to doctor."

Meanwhile Dexter returned to Michigan with a new bride, Susan Dunham. They lived first in a log house on the west side of Mill Creek "originally built for the mill workers, it was the first residence in Webster Township. Then he built a wooden house near the Huron River on what is now Huron Street. On the other side of Mill Creek, Dexter had a gristmill built.

When Dexter and Risdon first came to Michigan, the trip overland was long and tedious, made worse by a swampy area near Toledo. In 1824 it took Ann Allen, the wife of Ann Arbor cofounder John Allen, two months to make her way from Virginia in a covered wagon. But in 1825 the Erie Canal opened, shortening trips from the East considerably. From the canal's terminus at Buffalo, travelers could board a steamboat and get to Detroit in three days.

By 1826 enough settlers were coming that the organization of Washtenaw County, carved out of Wayne County in 1822, could begin. Territorial governor Lewis Cass appointed Samuel Dexter its first chief justice. He was also the village postmaster once a week he rode to Ann Arbor to hear cases and get the town's mail.

Dexter continued to develop his village. He built and stocked a drugstore in order to lure the area's first doctor, Cyril Nichols. He donated land for several churches. He had the first school built. And he started Forest Lawn Cemetery after Susan died in childbirth, followed soon by their infant son.

A year later Dexter married sixteen-year-old Millicent Bond, who had come to Webster Township the year before with her mother and sisters. A justice of the peace presided at Millicent's sister's house. The bride and groom rode horses back to the village. "Millicent's trousseau was packed in the saddle bags that Dexter used to carry the mail," wrote their granddaughter Ione Stannard in a family remembrance. "When fording the Huron River her wedding dress was dampened but the saddle bags kept the judge's trousers dry."

Both Dexter and John Allen were fervent anti-Masons, part of a short-lived movement whose members believed Masonic lodges were conspiring to take over the country. Annoyed that Washtenaw County's only newspaper was neutral on the issue, the two men bought the Western Emigrant in 1829. Allen, perennially short of money, soon sold his share of the paper to Dexter. From then on Judge Dexter's trips to Ann Arbor included working on the paper. "Once a week my father rode to Ann Arbor on his fine white horse, with saddle bags strapped to the saddle behind him, to edit and print his paper," his daughter Julia Stannard recalled in 1895. If Dexter planned to stay overnight in Ann Arbor, Millicent, who had been appointed his assistant postmaster, rode with him so she could bring back the mail the same day. According to family legend, one night she was followed home by a panther that stalked her until she reached the village.


Popis

Tuto fotografii USS Saline County LST 1101 personalized print is exactly as you see it with the matte printed around it. Budete mít na výběr ze dvou velikostí tisku, buď 8 ″ x 10 ″ nebo 11 ″ x 14 ″. Tisk bude připraven k zarámování, nebo můžete přidat další matný materiál podle vlastního výběru a poté jej můžete namontovat do většího rámečku. Váš přizpůsobený tisk bude vypadat úžasně, když ho zarámujete.

We OSOBNOST váš tisk USS Saline County LST 1101 s vaším jménem, ​​hodností a slouženými roky a tam je NE DALŠÍ POPLATEK pro tuto možnost. Po zadání objednávky nám můžete jednoduše poslat e -mail nebo do poznámky v části platby uvést, co si přejete vytisknout. Například:

Námořník Spojených států námořník
VAŠE JMÉNO ZDE
Hrdě sloužil: Vaše léta zde

To by byl pěkný dárek pro vás nebo pro speciální veteránské námořnictvo, které možná znáte, a proto by bylo fantastické pro zdobení domácí nebo kancelářské zdi.

Vodoznak „Velké námořní obrázky“ NENÍ na vašem výtisku.

Použitý typ média:

The USS Saline County LST 1101 photo is printed on Archivně bezpečné plátno bez kyselin pomocí tiskárny s vysokým rozlišením a měla by vydržet mnoho let. Unikátní plátno s přírodní texturou nabízí a zvláštní a osobitý vzhled které lze zachytit pouze na plátně. Většina námořníků jeho loď milovala. Byl to jeho život. Kde měl obrovskou odpovědnost a žil se svými nejbližšími spolucestujícími. Jak člověk stárne, bude posilovat ocenění lodi a zkušeností námořnictva. Personalizovaný tisk ukazuje vlastnictví, úspěch a emoce, které nikdy nezmizí. Když projdete kolem tisku, ucítíte ve svém srdci osobu nebo zážitek z námořnictva.

Byli jsme v podnikání od roku 2005 a naše pověst skvělých produktů a spokojenosti zákazníků je opravdu výjimečná. Tento produkt si proto zaručeně užijete.


Komentáře

On 1 July 1955, all WW2 LST's still in commission were named for US counties or parishes. This answers the quesion why it was named instead of just a number.

dading dont delete me bro

do comments here merge w/the same double story post?

It is interesting to note the different attitudes in (wanting to) display this material and the Native American materials (destined for warehouse?) at the Natural History museum.

Registration on or use of this site constitutes acceptance of our User Agreement and Privacy Policy

© 2013 MLive Media Group All rights reserved (About Us). The material on this site may not be reproduced, distributed, transmitted, cached or otherwise used, except with the prior written permission of MLive Media Group


History of Gallatin, Saline, Hamilton, Franklin and Williamson counties, Illinois, from the earliest time to the present : together with . biographical sketches, notes, reminiscences, etc

Pages 161 and 162, 245 and 246, 279 and 280, 345 and 346 are missing but text appears to be contiguous.

Addeddate 2008-08-12 14:36:08 Call number 31833008391895 Camera Canon 5D Copyright-evidence Evidence reported by CallieLamkin for item historyofgallati00chic on August 12, 2008: no visible notice of copyright stated date is 1887. Copyright-evidence-date 20080812143639 Copyright-evidence-operator CallieLamkin Copyright-region US External-identifier urn:oclc:record:1046528185 Foldoutcount 0 Identifier historyofgallati00chic Identifier-ark ark:/13960/t4bp07x4t Openlibrary_edition OL13521048M Openlibrary_work OL19556766W Pages 974 Possible copyright status NOT_IN_COPYRIGHT Ppi 500 Scandate 20080812184411 Scanfactors 17 Scanner scribe10.indiana.archive.org Scanningcenter indiana

SALINE'S HISTORY

In the Beginning
History books record evidence of prehistoric animals in this part of Michigan. In recent years, an archeological dig took place west of our town, where significant finds occurred, revealing mastodon bones and footprints. These are now preserved at the University of Michigan Natural History Museum.

Long before white men came into the area we call Saline, the surroundings were widely known to Native Americans. For generations, they had been canoeing from Lake Erie or using six different trails to reach this area, rich in wildlife and salt. They came to hunt and to acquire salt, which they carried back to their villages for both domestic use and trade. This goes back many generations, even before the name Saline was given to the river by French explorers.

Did Saline Miss Its Moment in History?
In 1823, the University of Michigan appointed two members to inspect various tracts of land in southeast Michigan. They identified four tracts, one of which on the Saline River. At that time, the inspectors were not able to identify the section number. They claimed "the area was destitute of timber and possessed no peculiar advantages". They reported "a valuable salt spring and the trail leading from Detroit to Chicago (that) passed immediately by it." The University said thanks, but no thanks, and looked instead at a salt spring section on the River Rouge in lieu of the one in Washtenaw. (Michigan University Records 1817-37). Had the university decided upon Saline, perhaps we would have become the county seat! This reference appears to be the earliest public record containing a description of land that comprises our City of Saline.

The Start of Settlement
About this same time, Orange Risdon was attracted to this part of the Territory of Michigan while surveying a military road from Detroit to Chicago. He was working at the request of the federal government. The road was subsequently known as the Chicago Road, later called U.S. 12 or Michigan Ave.

Risdon produced The 1825 Map of the Surveyed Part of the Territory of Michigan, which "was the first to show how the land in the southeastern portion of the future state was divided for settlement. Risdon first had to entice potential clients by overcoming the popular belief that the land was unsuitable for agriculture. In his advertisement in the Detroit Gazette on Sept. 10 of that year, he stated with confidence that the land abounds with a most fertile and healthy description and the climate is particularly adapted to our eastern constitution and that the tide of immigration has just begun." (Dunnigan)

On April 5, 1825, Risdon purchased 164 acres from the government. In time, he built his house on the land and it was there that the first town meeting was later held. In 1832, Risdon was instrumental in Saline being platted as an unincorporated village, a status that was retained until 1866 when the village incorporated.

Interestingly, the area almost became two towns. In 1845, Schuyler Haywood of Barnegat, NJ built a flour mill on the west side of the Saline River. Other settlers soon added a saw mill, blacksmith shop, cooper shop, stores and a windmill factory. For a time, local residents considered platting under the name Barnegat. Eventually, however, the west side of the river became Haywood's addition to the Village of Saline. This was in 1848.

The Village Begins to Grow
Saline was founded as a village in 1832 and it wasn't long before it grew, both in population and size. It was an important stage-stop on the Chicago Road and the town attracted a number of artisan workshops and mills. But it was actually the railroad that made the village grow. During the Civil War, so many young men were drawn into the ranks of the military that there was a serious labor shortage. This caused local investments in agricultural equipment to more than double during the 1860s.

By the end of the war, farmers were competing in the expanding commercial marketplace. A desire for a reliable and inexpensive means to transport large amounts of staple crops to market prompted 32 citizens to affix their names to a petition calling for money to be raised to invest in Detroit, Hillsdale, and Indiana Railroad stock. Between the farmers and the merchants, who also saw the possibility of advancing their own interests, the money was raised and sufficient stock was purchased so that the locals convinced the railroad to build a line between Ypsilanti and Hillsdale. It was opened for service on July 4, 1870.

Interestingly, the Michigan Supreme Court ruled this investment violated the state constitution and the railroad was obliged to return the money. Just the same, by this time Saline had its railroad. For almost one hundred years it served us well, providing an efficient way to transport apples, wool, logs and livestock, while bringing in the goods that filled the shelves of local stores. A variety of businesses and services sprang up, increasing the strength and breadth of the village. (National Register, pgs. 5-6)

Education of children was a primary concern of settlers. Even before the Union School was established in Saline, the Lodi Academy was begun in 1847 north of town, in the Lodi Twp. This enterprise "proved to be of incalculable benefit to the youth of the vicinity", and had great success Lodi became famous for its school". Graduates of the academy became adults of professional integrity. Unfortunately, old age caused Prof. Rufus Nutting to cease his efforts after about ten years. (Chapman, p. 1278)

The old system of ungraded schools was used until 1865, when the graded system began. The Union School was built in 1868 on N. Ann Arbor St. at McKay. The first graduating class of this high school had two members. The building itself was an imposing twin-towered Italianate brick building. (Saline Historic District Comm., p. 9)


The 1874 Combination Atlas Map of Washtenaw County records that Saline is "a flourishing village of about 700 inhabitants on the Detroit, Hillsdale and Indiana Railroad. It contains a fine three-story Union school building churches of the Baptist, Methodist, Presbyterian, and Evangelical Lutheran persuasions three flouring-mills, two tanneries, a foundry, two hotels, a newspaper, and several stores and shops. It is situated in the midst of a beautiful and well improved farming country. It has a daily mail." (Saline Historic District Comm.)

One example of an outstanding business that flourished is that of the Saline Standard Windmill Manufacturing Co. which was begun in 1875 by J.C. Gross and Brothers. Their windmills had a reputation for excellence. An example of a Saline Standard Windmill is housed inside the upper barn at the Rentschler Farm Museum. For display purposes, this 10' diameter wooden wheel is mounted on a stub mount tower. It can be seen during regular hours when the farm museum is open on Saturdays.

By 1875, Saline was the principal agricultural shipping point in southeastern Michigan, but the volume of freight moving in and out of the depot dwindled by 1900 and Saline became overshadowed by Ann Arbor and Ypsilanti. With that, the railroad began a slow decline.

The picturesque, sleepy town on the old Chicago Road was about to change.

The 20th Century Comes and Goes
As the turn of the century loomed on the horizon, an electric interurban trolley line operated between Detroit, Ann Arbor, and Jackson. Saline's car, known as Old Maude made frequent trips on rails that ran parallel to Michigan Avenue, connecting with the main line at Ypsilanti. Old Maud made trips "into the city" possible and provided young people studying at the Ypsilanti Normal School with transportation between home and school. The trolley operated about 25 years and was powered by a transformer, whose tower building is long gone.

Development of both automobiles and the trucking industry reduced travel by train and trolley. Rail passenger service to Saline was discontinued in the late 1930s freight service hung on until the early 1960s.

In spite of the beginnings of the depression, Saline continued to upgrade herself. The Old Union School was torn down in 1930 and a new Art Deco building was constructed on the same site and used the same name.

The following year, the Village of Saline became the City of Saline. That was 1931. Becoming a city gave relief to voters who otherwise would need to travel on Election Day to polling places in several different townships.

The Saline area remained a farming community throughout the 20th century. There was little money to be seen during depression years, but the heavy blows of the times did not affect Saline as greatly as it affected people in the larger cities of our nation. Farmers had always been self-sufficient there was always food for the table. Add that to the frugalness of Germans and Englishmen and one could observe families who knew how to "make do" with what they had on hand.

The Saline Valley Farms, a farm cooperative on nearly 1000 acres, 3 miles south of town, was begun by Harold S. Gray in 1932. Oral historian James Cameron has written, "(The venture) attracted struggling families during depression years. Over one hundred members lived with their families on site and worked cooperatively to operate a dairy, orchards, poultry house, and gardens. Success mushroomed as members developed a store at the farm to sell to the public and used delivery vans to bring fresh produce and canned goods to Detroit and the suburbs. By the mid-1950s, with the death of the cooperative's founder and a recovering economy and job market, second generation members of SVF families were attracted to life other than farming." It should be noted that most of the residents came to SVF from outside the Saline area, but many these families opted to remain in our area after the Valley Farms closed down. (Cameron)

During World War II, some of Saline's young women went to work in what was termed the "Bomber Plant". Henry Ford had constructed and was operating a huge plant at Willow Run, where airplanes were produced for the government. Breaking into what was normally thought of as a man's world, these women worked side by side, doing whatever job was necessary. Collectively, they were known as Rosie the Riveter. Many of these women had husbands or other relatives in the military and this was their way of helping the war effort and, at the same time, earning money to keep their homes together. Though not on the same pay scale as men, these women earned good wages and life was never the same after that experience.


Saline County, Missouri

This is the home of the Saline County MOGenWeb Project, which is part of the MOGenWeb and USGenWeb projects. This is not an official site for any county agency, or genealogical or historical society.

Your County Coordinator is Kris. I am a volunteer. While I may contribute information to the site, I do not live in Saline County and cannot help you with your research there. I maintain the website and manage submissions from other researchers -- like you.

All of the information here is provided free for personal use, but may not be used commercially or sold without the specific permission of both the original submitter and the County Coordinators.

Saline County was organized November 25, 1820, (effective January 1, 1821) from Cooper County and named for its numerous salt springs. Bordered on the north by the Missouri River, Saline County was considered to be part of "Little Dixie" in the antebellum years.


Podívejte se na video: عمر عبدالعزيز ماذا لو اصبح محمد بن سلمان ملكا للسعودية (Září 2022).

Video, Sitemap-Video, Sitemap-Videos